Нд. Жов 25th, 2020

Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції

Поділіться записом

Більш детальну інформацію читайте за посиланням:
https://vseosvita.ua/webinar/ak-zberegti-psihicne-zdorova-v-umovah-socialnoi-izolacii-169.html

Черниш Олена Степанівна. Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Мета
Познайомити учасників з практичними підходами збереження психічного здоров’я в умовах соціальної ізоляції під час карантину.

Завдання:
сформувати розуміння особливостей психічних та соціальних процесів під час вимушеної ізоляції в період карантину;

ознайомити з прикладними засобами збереження психічного та фізичного здоров’я під час пандемії;

спонукати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.

Очікувані результати:
розуміння логіки збереження власного здоров’я та здоров’я своїх близьких;

засвоєння простих практичних способів зняття психічної напруги;

уміння й готовність застосовувати практичні підходи, засвоєні під час участі у вебінарі;

розуміння способів самоорганізації під час вимушеної ізоляції;

активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми, учнями, батьками і колегами.

Цільова аудиторія
Менеджери освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) фахової передвищої освіти, учителі-предметники, учителі початкових класів, вихователі, репетитори, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки, старшокласники.

Залишити відповідь