Пн. Лис 30th, 2020

Маркетингова пастка: як бізнес погасить збитки за наш рахунок

Поділіться записом

Українські ТРЦ підраховують збитки через карантин вихідного дня. За попередніми прогнозами – торговельні мережі можуть не дорахуватися щонайменше 12-ти мільярдів гривень. Маркетологи тепер працюватимуть невтомно. Знайома для усіх ситуація: пішли по хліб, а скупили пів магазину. До яких хитрощів вдаються спеціалісти, аби продажі зростали? Про пастки, у які потрапляє кожен із нас.
======================================================

– Підпишись на канал – http://bit.ly/SEGlike
– Більше новин читай на сайті – https://www.segodnya.ua/
– Підписуйся у Facebook –https://www.facebook.com/segodnyaonline
– Слідкуй в Instagram – https://www.instagram.com/segodnya_news/
– Читай у Telegram – https://t.me/Segodnya_life

#магазин #продукти #маркетинг #карантин #сьогодні #новини #каналукраїна

Залишити відповідь